Thaaa Merhaba 28.5 den selamlar tansıyonn dusuklüğü yaşayan varmı genelde sabahlar oluyor ayakta duramayacak kadr bacaklarmı güçsüz hissediyorum
Milosee Thaaa 25 +2 neredeyse bir aydan fazladır var sabahları oluyor hemde acayip kötü derecede yemek yiyorum iyice dinlenince geçiyor açlıktan oluyor hiç bir yere gidemiyorum yere bayılıyorum resmen
Semilk05 Thaaa 14. Haftaya kadar oldu 14. Haftadan sonra yavaş yavaş düzeldi bende. Halsizlik baş ağrısı ve yorgunluk hissi yaşatıyordu Allah yardım etsin inşallah 🙏🏻
Burcu1101 Haftada yım başından beri tansiyonum düşük ilk gebeliğimde de aynıydı 6. Aydan sonra düzelmiştim