Kızlar selam. 25 haftalık hamileyim ve yaklaşık 10 gündür idrarımı yaparken tuhaf bir koku geliyor burnuma. Ayrıca çok sık idrara çıkıyorum. Enfeksiyon olarak yorumladım kendimce . bir kaç gün takip etmek istedim. Yeşil akıntımda var ama herhangi bir kaşıntı,yanma, kızarma vs hiçbir şey yok şükür. Dün akşam acile gidip idrar tahlili yaptırdım ama doktor ilaç kullanacak kadar bir sorun yok sadece bol su iç dedi. Bir sıkıntı yok dedi. Tabiki sıkıntının olmamasına sevindim ama bu kokunun sebebi ne olabilir? Başına gelen var mı?