Hikayemi yazmaya geldiiiiiğmm !
Nasıl başlıcağımı bilemedim ve heycanlandım 🙈 burda suyumun geldiğini paylaşmıştım zaten
Kızlar Perşembe günü gece 2 de uyumak için yatağa girdim ve içimden bişey aktığını farkettim başta nişanım geldi sandım ayağa kalkınca çişimi yaptığımı farkettim ama farkındaydım çişimin olmadığının baya heycanlandım o sırada eşime haber verdim ama bende gram kasılma gram sancı yoktu yatağa girmeden önce bebişin hareketini hissetmiştim evde suyumun ve sancımın iyice gelmesini beklemek istedim yatağa tekrar girdiğimde aynı şekilde bidaha suyum geldi yanı az az geliyordu bu bi kaç kere böyle devam etti uyku desen kalmadı zaten sonrasında bebeğim bana inat yapar gibi hareket etmedi ve korktum bişey olucak diye eşimle hemen çantaları aldık ve hastaneye geçtik bebeğimde sıkıntı yoktı açıklık kontrolüm yapıldı 2-3 cm di ben eve gitmek istedim evde sancımı beklemek istedim ama beni eve göndermediler suyum geldiği için direk yatışım yapıldı sabah 6-7 ye kadar gram kasılmam yoktu düzenli sancıda yoktu uyumak istiyorum enerjimi toplamak için tabi heycandan uyumak mümkünmü😂 sonrasında sabah 7 gibi sancılarım düzenli olmadığı için yavaştan suni sancı taklılar bana başta çok sıkıntı değildi ama uykum geldikçe herşey zorlaşmıştı yürüyerek sancılarımı hafifletmeye çalıştım ama belli bi süre sonra uykusuzluktan yürümeyede takatim kalmadı sıcak suya girdim oda biraz rahatlattı ama beni en çok yoran şey uykusuzluk bol bol uyuyun kızlar öğlen 2-3 e kadar suni sancı çektim açılmam 4-5 cmden ileriye gitmedi ve ben artık dayanamadığımı ve beni sezeryana almalarını istedim doktorum ikna etmek için çok uğraştı bi kaç saat daha sık dişini zor kısmı atlattın dedi ama ben çok kötüydüm bi yandan sezeryana karar vermenin pişmanlığını yaşayıp ağlıyorum bi yandan bebeğin yaptığı baskı beni mahfediyor bu arada suni sanci regl ağrısından fazla bişey değil sadece o sırada bebeğin çatınıza yaptığı baskı sizi biraz yoruyor ben uykusuz olmasam bi kaç saat daha dayanırdım neyse bide ameliyat hanenin boşalmasını bekledim 1 saat kadar saat 4 de doğuma alındım ve 16:15 te bebeğim doğmuştu o an tüm sıkıntılarım bitmiş gibi hissettim ve doktorum zaten normal doğum olmayacakmış kemiğin bebeğin kanala dönmesini engellemiş dedi çünkü benim rahim ağzım aşırı yumşamıştı ama ilerlemiyordu bebek dönebilse açılmam direk olucakmış Allahın işi o sırada hissettin sanırım dedi doktorum doğru bi karar verdiğim için mutluydum zaten bebeğimi gördükten sonra herşeyi unuttum kızlar hikayem bu kadar Bebeğim şuan küvezde kanında enfeksiyon olduğu için 😢bebeğim için dua edermisiniz🥹 Hakkınızı helal edin biraz uzun yazdım kızlar 😘