Alimm-5 bende 1 hafta takipteydim evde 95 i geçmiyordu aclık lar tokluklar da nadir 145 falan sınır 138 128 130 o civarda cıkıyor hep, doktor ölcümler iyi Bi hafta daha takip et evde bu sekil çıkarsa Bi şey baslamayz dedi, zaten baslamak istemiyormda insülin ne kdr zararsız deselerde benim içim hiç rahat etmiyor Allaha şükür inş da gerek kalmz, sizde inş baslamazsnz