DenizCeylin Emzirme atleti spariş vermiştim çok rahatsız değil mi ayrıca bluzun dışından yuvarlak açık kısmı belli oluyor. Emzirme atleti yerine alternatif kullandığınız rahat bir ürün var mı? Normal atlet mantıklı olur mu
Zmraemr DenizCeylin aldığınız marka mi öyle acaba ?kışın özellikle cok rahat oluyor emzirirken karın üşüme derdi de olmuyor
Mucizem_00 DenizCeylin ben sütyeni aldım cqnm aynı renkten de siyah atlet aldım biraz indirip atleti o şekilde zaten südyen deliği olunca oyle emzrcm
DenizCeylin Zmraemr belkide markadandır bilmiyorum ki trendyoldan almıştım. Likrasıda fazla sanki büyük beden almama rağmen bir tık sıktı.
Zmraemr DenizCeylin likrasindan kaynaklı o zaman .Pijabox sayfasındaki ürünler baya rahat tavsiye ederim
Mucizem_00 DenizCeylin normal atlet aldım canım ben emzirme sütyeni aldım onu da üstüne giycm emzirme atleti gibi olanlar sıkıyor diyolar atletli sütyenli