[silindi] Arkadaşlar grip aşısı 12 hafta tamamında mı yoksa 13 hafta tamamından sonra mı yapılmalı? Birinci tremester kaç hafta? Aşı olanınız varmı ? Sgk karşılıyormuş yaptıran varmı aranızda ? Hangi aşıyı önerirsiniz ?
Ellia Ben bugün doktora gittim bu perşembe gününe bana randevu verdi 26 haftalık gebeyim sanırım 2. Trimesterinde öneriyorlar çünkü birinci de bebek organları geliştiği için önermiyorlar .