Yarendemir_q Bat 12 ( Dün yaptım predıctor ) Akşam saat 10 gibi yaptım testi. Bugün tekrarlamaya gerek var mı sizce?
Yenianne66 Tekrarla bence benim altı gün vardı bugün ama. Negatif çıktı bugün sabah ilk idrarla yaptım bide