Merveee94 Arkadaslar merhaba, ben kamuda çalışıyorum 37. Haftada bırakacağım işi. Sgk ödemesi bildiğim kadariyla toplu yatıyor ne zaman yattığını bilen varmi
Sevim2211 Merveee94 iş yeriyle anlaşmaya bağlı o ödemeler eğer aylık düzenli yatmasını isterseniz ay ay yatırılıyor. Ama toplu ödemelerin bazıları iki parça halinde doğum yaptıktan sonra hesaba geçiyor diye biliyorum ben
lavanta35 Merveee94 özelde çalışanların öyle oluyo ama kamuda çalışanların normal maaş gibi her ayın 15 nde yatıyor
Aysegul_9518 Merveee94 ben bundan 4 sene önce özel sektörde çalışıyordum. 32. Haftada bıraktım izne çıktım. Doğumdan sonra parça parça yattı param, şuan nasıldır tam olarak bilmiyorum ama. Yada özel sektör kamu sektörü farkeder mi bilmiyorum
Glsmvysl lavanta35 merhaba bende kamuda çalışıyorum sgk ödemesi nasıl oluyor hic bilmiyorum bunun için birşey yapmak gerekiyor mu 😊
Merveee94 lavanta35 birde maaşlara zam gelince ben alamayacağım heralde , son 3 aylik maaş üzerinden hesaplaniyomus
benkosarim Glsmvysl hani 37 haftadan sonra izne ayrılıyorsunuz ya bebek ikinci üçüncü ayına girince geri dönüyorsunuz ya o sürede almadığınız maaşı SGK ödemesi dediği o yani maaş onu isterseniz toplu isterseniz ay ay yatırabiliyorlar bence ay ay daha mantıklı da neyse 32 haftadan sonra da çalışamaz raporu alabiliyorsunuz bunu da iş yerinize veriyorsunuz ve doğum iznine çıkıyorsunuz
lavanta35 Glsmvysl herhangi bir şey yapmanıza gerek yok normal maaşınız her ay yatacak yasal izniniz bitene kadar. Ben de 32 den beri izindeyim hiçbir şey yapmadım ayın 15 nde normal maaşım yatıyor
lavanta35 Merveee94 benim çalıştığım kurum böyle bir şey söylemedi. Yani 4 aylık yasal iznimizde çalışıyormuş gibi bütün haklardan yararlanıyoruz mesela geçen gün promosyon parası yattı bana da yattı yani herkes gibi
Powergirls benkosarim 3.aydan sonra ayrılmak zorunda kalanlar alamıyor mu para zorunlu ayrılık olunca riskli gebelik olursa🤨
ipekelvanalparslan Doğum öncesi raporum doğumdan sonra yatmıştı. Doğum sonrası raporumda rapor bitiş tarihinden bir hafta sonra yattı canım daha yeni yattı yani e devlette gözüküyor ama bir hafta sonrasında da yatiyor