Senelerce çekmiş birisi olarak önerilerim;
Şekerli gıdalardan(meyve dahil) hamurişi gıdalardan kesınlıkle uzun sure uzak durun.
Suan hamıleysenız bılemem ama hamıle degıldım o dönemler, her sabah aç karna 1 çay kaşığı çörek otunu ağzımda acı suyu çıkana kadar çiğneyıp bır bardak su ıcıyordum.En az 45 dk sonra kahvaltı.
Dıs bölgedeki kaşıntı için de 1 litre suya 1 tatlı kasıgı karbonat döküp, her wc sonrası bu suyla yıkıyordum.
Pedler özellikle ınanılmaz etkılıyo,gunluk ped asla yok gerekurse gunde 3 kez camasır degıstıgımı bılırım.
Regl pedımı de paraya kıyıp 100 de 100 organık pamuk ped kullanmaya basladım.
Hergun mutlaka yogurt, kefır tuketın.
Ben 10 yıllık mucadelemı bu sekılde kazandım🙃
Hala ödüm kopar olcam dıye cok dıkkat ederım.Doktorlar söylemıyor ama yabancı arastırmaları okursanız tek çözüm fitil krem degıl.Yedıgımız ıctıgımız cok etkılıyor.Bın tane doktora gıttım daha kaş… demeden hemen ılacı dayıyolar.
Çok gecmıs olsun
He birde ben bır yabancı forumda gormustum yine yatıp kalkıp bunu araştırdığım için, immun sistem direncı zayıfsa sık tekrarlıyormuş.Bunun da çözümünü bir gıda takviyesiyle bulmuştum. Imuneks diye bır gıda takvıyesı kullandım en az 6 ay boyunca. Hatta hamıle kaldım 6. Ayında. Doktoruma sordum gösterip bır zararı olur mu dıye,hayır takvıye bu hergun degıl ama haftada 2 kere bunu da almaya devam edebılırsın ben de gebelık ıcın takvıye verıcem cunku demıstı. Bunlar tamamen benım kendı arastırmalarım sonucu elde ettıgım çözümler 🙏🏻