Crnn_1 panikatak değilim, hiçbir sağlık sorunum yok, çok sağlıklı bir gebelik geçirdim ama tercihim her zaman sezaryendi. 11 gün önce oldum ve iyi ki sezaryen olmuşum 😂 belki başından beri kendimi buna hazırladığım için bilmiyorum ama çok güzel ve kolay atlattım. Kızımla kan uyuşmazlığımız var o yüzden sıkı takipte sarılık için her gün hastaneye gittik bir dönem ve ben hiç yatmadan kalkıp her gün kızımı hastaneye eşimle kendim götürdüm. Evet ağrım oluyor muydu oluyordu ama yataklara düşürecek kadar değil ki bugün 11. Gün ne ağrı var ne bir şey 👌