Yusufayazin__annesi çok geçmiş olsun gerçekten bu hastane insanı çok yıpratıyor hasta olmayanı bile hasta ediyorlar, çok gereksiz yere insanı korkutuyorlar, benimde ilk hamileliğim 6.haftamda hafif lekelenme yaşadım acile gittim hemen işte düşük olabilir dediler ilaca başlattılar yatış verdiler o an çok korktum halbuki bişey yokmuş kanama alanı bile yokmuş sonradan kendi doktorum yerleşme kanamasıdır dedi korkma dedi Allaha şükür 14.haftaya kadar geldik, bazen insan doktorların dediklerinede güvenemiyor, yinede herşeyi Allah bilir kimse kimseye kesin garanti veremez senin çocuğun olmaz veya iyileşemezsin gibisinden, Allah nasip ettiyse öylede bi oluyoki herşey nasip kısmet ve dua ile inşallah sizde herşeye rağmen içinizi ferah tutun önce sağlık olsun herşey gönlünüze göre olsun inşallah 💚🙏