123mirza Bende 36+3 um benimd ebazen böyle yumuşak sanki yağlar toplanmış gibi eşime dedim niye böyle yumuşak bilmiyorum diyor oda ne bilsin🙄😃😃
Anne9283 123mirza belkide normaldir ama benim hiç böyle yumuşacık olmamıştı acaba son şeylere yaklaşırken böyle mi oluyo ki 😂
123mirza Yasmin61 canım benimde yemekten sonra sert ama biraz zaman geçince uzaninca yumusuyor ama çok özledim oğlumu video görmeye dayanamiyorum ağlıyorum sabahtandir 😢😢
123mirza Yasmin61 senin doğum şeklin belirlendimi canım ben normal istiyorum ama sezeryandan yamada sıkıntı etmiyorum Allah ne nasip ederse inşallah 4 Kasım doğum diyor bende uygulama ve ultrason hayirlisi
Yasmin61 123mirza canım Bende de son tarih 4 Kasım gözüküyor. Daha doktorumla hiç konuşmadım doğum şeklini. Ben de normal istiyorum ama baktım olmuyor sezeryan istiycem. Yarın kontrolüm var bakalım çatı muayenesi falan isteyecek mi
123mirza Yasmin61 benimde Perşembe aynen dediğin gibi sezeryanada açığım yani sıkıntı olmaz benim için oğlum iyi olsun da ben acı çekerim 1 hafta bebeğin hareketlerini düzenli takip et kendin bu aralar ses sedalari çıkmıyor artık 😊😃😃