Fotoğrafı ekleyemedım ama analiz sonucunu aynen yazıyorum “ 13,18,21 ve cinsiyet kromozomlarına ait STR bölgelerinin QF-PCR analizi sonucunda bu kromozomlar sayısal açıdan NORMAL olarak değerlendirilmiştir.Sonuç uzun dönem kültür sonrasında karyotip analizi ile teyid edilmelidir. “ bu çıkan ön sonuçtu normal yazdığı için çok mutlu oldum sadece bilenler varsa eğer bir anormallik olsaydı anormal ya da direk sendrom adı mı yazıyordu onu merak ettim