Canım bende 27+2 bende öyleyim muhtemelen pozisyonla alakalı ve çok uyuyorlar bazen çok sert ve hareketli şu 2 gündür de çok hafif hissettiriyor kendini ufakta olsa hissediyorsan sıkıntı yapma geçen haftada aynısı oldu doktora gittim gayet iyiydi bebiş pozisyon değişmiş