Kızlar merhaba bu sabah rüyamda bebeğm olmuş uykusumdan uyanmış yanına hidiyorum alıyprum seviyorum öpüyorum sonrada emzirmeye çalışıyorum ama nasıl gerçek gibiydi :( inşallah gerçektir asıl konumuz ise gebelikten şüpheleniyorum çncesinde 2 düşüğüm var bu ay korunmayı bıraktık ama adetime daha 10 gün var göğüslerim ciddi şekilde acıyor bende acaba hamilemiyim diyip duruyorum acaba ondanmı böyle rüya gördümm. Rüya tabirinde hamile olacağınıza işaret eder deyince baya bi umutlandım göğüslerim aşıı acıyor suan bile, eşimde diyor test al ama hem erken olduğu için hemde inanın daha önceki kayıplarımdan dolayı pozitif çıkarsa bile naparım korkusu var , napiyim bekliyimmi biraz daha , sizdede böyle rüya oldumu hamileliğinizi öğrenmeden önce