Alley06 doğuma girdiğiniz de 10 15 dakikada bebek çıkıyor. Benim şöyle olmuştu, çıkardılar oğlumu direk yanıma getirdiler 2 3 dakika öpüştük koklaştık fotoğraf video çekildik ondan sonra giydirip eşime götürdüler yine yanıma getirdiler bu sefer dikişlerim atılırken ebe oğlumu yanıma getirdi yine fotoğraf falan çekildik orada ebenin yardımıyla bebeğimi emzirdim ondan sonrada dikişlerim bitti odamıza çıktık. O anı asla unutamıyorum koluma yatırdılar ve odamıza çıkardılar, kapıda herkes bizi bekliyordu 💙 yarını da bir sorun olmadığı için taburcu olduk