mervee0606 Eğer ilaçları kullanmazsan ve çok ilerlerse erken doğuma sebep olur vs diyolar o yüzden kullanmamazlık yapmayın kessinlikle kullanin🥰 hangi şikâyetleriniz vardı da testi yaptırdınız?
Eğer özel hastaneye gidiyorsaniz doktorada atabilirsiniz sonuçları belki ilaçları şimdiden yazar size