Meltemtml Ben gittiğimde 23+3 olmuştum. Özel hastane takipliyim. Kendi hekimim detaylı ultrason odasına yönlendirdi. Ayrı bir ücret ödeyerek geçtim. Yaklaşık 15 dakika vs sürdü. Bebeğin tüm iç organları, tüm uzuvları vs inceleniyor. Hekim zaten anlatıyor bu eli, parmakları, parmak kemikleri vs diye. Midesi dolu, aç değil bile dedi. Cinsiyeti de tekrar söyledi. Daha önceki bebeğimin kalbi durmuş kürtaj olmuştum onu bile farketti hekim. Detaylı ultrasonda fotoğraf vermediler. Bilgiler kendi hekimimin ekranına düştü. Kendi hekimim tekrar bir değerlendirmede bulundu. Detaylı ultrasonda biraz daha büyük çıkıyormuş bebek. Hem hafta hem de kilo olarak büyük çıktı bebeğim. Kalp atış hızları kontrol ediliyor. Kalp kapakciklarina dahi bakıyor hekim.