Gulbeyazozgul ozumveannesi benim de il dogumum olucak canım persembe günü istege baglı sezeryan ama herkez cok kınıyor sen pişmanmısın suan olsa yine sezeryan istermisin
ramonun_annesi SutlacimiYedimmiBen ikinci doğum nasıl oluyor ya zor mu kolay mı şuan 32 haftalık oldum sürekli ağlıyorum korkudan ilki çok zor geçti çünkü ☹️
Cerenimo6_ Nesli8998 benimde öyle biraz endişeliyim ilk normaldi ama eşi yakın olduğu için ikinci sezeryan iki hafta sonra
Hulya19s Nesli8998 benim de plesenta previa var bebeğin hareketlerini hissetmiyorum kaçıncı haftada hissedeceğim sen hissediyor musun ?
siyahinci3 Nesli8998 benimde ayni ilk normaldi 2.plesenta previa vardi sezeryan oldum bebegim 9 aylikken esim korunuyordu korunamamis demekki 3.ye hamile kaldim yine previa cok dikkat edin sorakj bebek icin arayi ennaz 3 4 yil acmak lazim tekrar olmaması icin
Fatma0715 Barlas_mom sezeryanda soğuk havalarda kesik olan yerde ağrı sızı oluyor mu canım bende sezeryan düşünüyorum çoğu kişi böyle söyledi bana