Seydaamuratt ben normal doğum yaptım evet zor tabiki sancısı fln baya kötü ama doğumdan bı hfta sonra hiç bir şeyim kalmadı çok şükür hastanede de hemen ayaktaydim eltim sezeryanla doğum yaptı daha genç belim ağrıyor diyor çocuk fln tasiyamiyor doğru düzgün ama oda hemen ayaktaydı maşallah hakkınızda hayırlısı neyse o olsun