sedahsrky Suleblc Bence hiç acab dye düşünemktense acilden kan ver 1 saatte çıkıyor. Sanırım var hayırlı olsun :)
Yarenn92 Suleblc hayırlı olsun hamilesin ilk yaptıpımda benimde bu şekilde çıkmıştı sonra her geçen gün koyulaşma olmuştu öğrendiğimde hemen doktora gittim değerim 66 çıkmıştı doktor daha yeni olduğu için böyle dedi
Yenianne66 Suleblc var canım bende yapcam prodoctior erken gebelik tekti bende de var bat 6 çıkarmı doğru sonuç sizce
Ozlmbyhn Var canım hayirli olsun.ben kizima hamileydim 3 aylik evde bu testi denemek icin yapiyordm asla cift cizgiyi goremedm neden acaba.
trakyalikizce Ozlmbyhn ben de ilk böyle öğrenmiştim çok belli belirsizdi ertesi gün tekrarlamıştım daha netti:) şu an 35+6 yız çok şükür 🙏🏻
Naz777 Suleblc hadi hayırlı olsun şimdi say bakalım 200lu günlerden geriye doğru 😊😊😊sonra da kucakta bebiş Allah’ın izniyle
Naz777 Suleblc aklına hiç kötü şeyler getirme. Onlar geçmiş gitmiş. Hicbirsey olmaz inşallah canım benim
Yenianne66 Suleblc öyle yaparım aynı testi kullansam olur mu elimde başka test yol şuan bulunduğun yerde alma imkanım da yok maalesef
Yenianne66 Suleblc birşey daha sormam şuan emin değilim gerçi olduğundan bi ihtimal diyelim sür vardı evde hiç açılmamış ama tarihi geçmiş içsem bişey olur mu