olmezbusra11 Kızlar günleriniz nasıl geçiyor bulantı falan ne durumdasınız ben şuan 17+2yim bulantım geçti çok şükür bazen mide yanmam oluyor bulantidan daha beter 😒 bir de bı iki gündür hafif hafif sağ kasığımda sızı var gibi oluyor sizde de oluyor mu acaba 😏
Sevgi18 olmezbusra11 bende 18+4 haftalıgım canm öylr migde yanmam hic olmuyor ama dünde benim bacagıma pıhtı attı galiba uykumdan uyandırdı beni sızısıyla 😒
Flyderndkk olmezbusra11 18im benim de arada mide yanmam oluyor. Şimdiye kadar çok az bulantım oldu. Bir iki kere kustum
Mello29 olmezbusra11 Benim hamile olmadan öncede reflüm vardi 18.haftaya geldim basından beri var mide bulantisindan cok reflü yüzünden kustum kustukca daha cok reflü oldu cok sey yemek istiyorum ama sonunu bildigimden korkup yiyemiyorum o yüzden hamile olunca daha saglikli beslenir oldum. Bu aralar sürekli bebis hareket etsin diye bekliyorum bir de doktor randevumuza 1 hafta var çok özledim bebisi
Summerwine olmezbusra11 17+4 üm.Gobek deliği çevresinde acı gibu bir şey oluyor sadece o da rahim büyüdüğü içinmiş şükür onun dışında iyiyim
olmezbusra11 Sevgi18 kramp olur dediler bana kuzum büyük ihtimalle send de öyle olmuştur o da magnezyum eksikliğinden olur dediler bana
Seyma65 Benim gebeliğin 7. Ve 8.haftası o da kısa bir süreliğine yiyeceklerden tiksinme kokusundan rahatsız olma durumum oldu çok şükür hemen geçti ondan sonra kusma bulantı olmadı normal mi ya
olmezbusra11 Seyma65 kimi hamişler hiç yaşamıyor kuzum kimisi de doğuma kdr yaşıyor normal yani olmaması
olmezbusra11 Mello29 vakit asla geçmiyor ya insan deliriyor her gün görme ihtimalim olsa görürüm ya 😂
olmezbusra11 Summerwine aynıymışz canım benimde işte kasıklarimda fln hafif ağrı hissediyordum daha kontrolüme bı hafta vardır gittim ağrıyor diyorum süper diyor doktor 😂 bebeğin buyudugunu gösterir dedi bana da sorun yok dedi sıcak tut artık havalar soğuyor dedi
Summerwine olmezbusra11 evet doktorum banada öyle dedi bebek büyüyor rahim de büyüyor dedi içim rahatladı 🤣