Hanımlar bilenler vardır oğlum makat gelisliydi ve moralim çok bozuluyodu sonunda dün dönmüş olduğunu öğrendim gece doktora sordum söyleyince çok sevindim vs bence sevinme eski haline de geri dönebilir hâlâ dedi. Şimdi karnımda her hareket ettiğinde kendi kendime al işte kesin döndü vs diyorum.
Tabiki nasıl sağlıklı olacaksa onun için öyle gelsin , sezeryanda isteyen ya da mecbur olan olabilir ama ben rüyalarıma girip beni uyutmayacak kadar korkuyorum kesinlikle de sezeryan olmak istemiyorum. Allah aşkına bebek döner mi ya da iyice yerleşmesj için ne yapmalıyım önerilerinize açığım