Sumeyyeysldg Kızlar sezeryan oldum 17 gün önce. Kanamam leke lekeydi ama 2 günde adet kanaması gibi olmaya başladı. Yani biraz fazla koyu kırmızı ve hafif pihtili ilk dogumumdu. Bilgim yok norml mi bu durum.?
kuzeymomsss Sumeyyeysldg aynısı başıma geldi az az gelirken birden yoğun gelmeye başladı. Doktorumla konuştum 40 60 gün normal gelmeside iyi birşey için temizleniyor dedi
tuce2 Siz yine doktorunuza danisin tabi ama bana doktorum 40 gune kadar kanamalarin normal oldugumu soylemisti ara ara yogun ara ara az olabilir demişti.