malum özel hastane fiyatları her ay arttıgı icin kalan son 2 ayımı da devlette devam ettirmeyi düşünüyorum fakat özellerde ki doktor bilgim devlette yok kim daha cok ilgilenir kim gitti memnun kaldı dogum acısından neresi bana fayda saglar bilmiyorum özelde doğuramam gibi geliyor her sey almıs basını gitmiş pendikte ya da çevresinde memnun kaldığınız temiz titiz bir doktor var mı kadın erkek farketmez önerebileceginiz güzel doktorları bekliyorum 🥺