Aykimgebe Kızlar selamlar 32.haftaya girdik kızımla ve adet sancısı gibi kasık ağrılarım oluyor sizde yaşadınız mı ? Doktorum düzenli olursa gel kontrole demişti ilk olduğunda ama düzenli değil.Perşembe kontrolüm var inşallah erken Doğum belirtisi falan değildir 🤨
Meltem34 Aykimgebe Benin'de 32 haftada ağrım vardı 33 de gittim nst ye bağladı sancılarım düzenliydi şimdi 34+5 oldum 10 gün sonra Doğum olacak
Meltem34 Aykimgebe yine de korkmayın Benin ilk değil az çok biliyorum. Yalancı sancı mı gerçek mi diye o yüzden tarih falan belli artık hayırlısı
Aykimgebe Zeynep89 yani yalancı kasılma olabilir mi diyorum ama bebekte bi kasılma hissetmiyorum sadece kasık ve bel ağrısı 😒
Aykimgebe Meltem34 sadece kasıkta mı ağrın oldu benim belime de vuruyor gibi ama baskı da hissetmiyorum vajina da bilemiyorum ki ilk gebelik acemiliği 🤷🏻♀️
HuriyeTrkolu Aykimgebe enfeksiyon olabilir mi acaba ya da gaz sancısı da olabilir bende de aynısı oluyordu enfeksiyon olduğunu söyledi doktorum
Aykimgebe HuriyeTrkolu yani düzenli tuvalete çıkıyorum ama yine de gaz olabilir tabi özellikle sabah hissediyorum kasıkta ağrıyı enfeksiyonu da bilemiyorum Bikaç hafta önce şeker yüklemesi yaptırırken idrar tahlili de istemişti çıkmamıştı o zaman
Zeynep89 Vallaa usutuyoruz heralde diye corap ceket giyiyorum ama Benim ilk baslardada oluyordu. Kanama yogun akinti ve karnin tamami semsert olmuyorsa normal demisti doktorum. Ama cok fena gercekten regl den beter oluyo bazen
0581 Bende 32+6 olduk bu hafta içinde benimde kasık ağrım oldu adet sancısı gibi nst ye bağladılar henüz küçük diye hissedemediler bile evham yaptık sanırım ama bu şekilde yalancı sancıların olması normal Doğuma hazırlıyor bizi (gebe eğitiminde ebenin vermiş olduğu bilgilerden )zAten düzensiz oluyor sancılar farkedersin ama genede doktorun en doğrusunu bilir