Benım doktorum bır sonrakı muayeneye aç gel demişti. Sabah mı gelıyım sıye sormustum en az 2 saat öncesıne kadar bısey yememıs ol yeter demıstı. Ben de normal öğleden sonra 4 gıbı almıstım sabah kahvaltımı yapıp baska bıseu yemeden gıtmıstım,olmaz etmez demedıler.Aldılar,glikozlu içeceği içtim tekrar aldılar bır sorun cıkmadı. En az 2-3 saat öncesınden yemeyı ıcmeyı kesmenız yetıyor demekkı. Öğretim görevlisi benım doktor aynı zamanda