Kizlar gece gece duygu seli yasiyorum ara ara hep geliyor zaten… tum meragin, endisenin, hasretin son buldugu o an.. ne kadar tarifsiz, ne kadar muhtesem resmen duygular selale..
Nasil bir psikoloji ise surekli bebegime bisey olacak hissiyle gecirdim gebeligimi cok sukur hersey yolunda bir hamilelik gecirmis olmama ragmen ama yine de Son ana kadar insan korkuyor, aglama sesini bi duysam diye icim rahatlayacak diye dusunurken biranda o sesi duydum ve hickiriklara boguldum. O kavusma ani ne kadar guzel bir duygu allahim insallah tum isteyen ailelere saglikla kavusmayi nasip etsin. Bizi bu guzel duygularla tanistiran bebislerimize binlerce kez tesekkur ❤