Gayetunc cnm bende 29 haftalık doğum yaptım şuanda ewomizdeyz çok sukur darısı size olsn öncellikle geçmiş olsun merk etme çok normal bazen kilo bile verebiliyor yani normal ama cnn bazende hızla aliolr benm ki 2 kilo olunca cıktı ama kiloya bakmıyor cnm solunuma ve emme refleksine bakiolr mesela benimkinin hiç bir sorunu yoktu çok sukur ama emmeyi bilmediği için zor öğrendi ve ondan sonra cikardilr cnn şükret dua et elimizden gelen bu çünkü verende rabbim alanda hani derler ya verirken iyide alırken mi kötü die o yüzden hep şükret hayrliysa ve onun bu dünyada rıskı warsa kim naparsa yapsın doktor ne derse desin onlar tutunuolr cnm demem o ki korkma allahın izniyle alır kolo sorn deil bebeklerini sama bagislasin inşallah kurban olduğum rabbim