Gokceeeee hangi ismi kendine daha yakın hissediyorsun canım benim mesela ben ilk hamile kaldığımda Kur’an’ı Kerim’de Ebrar ismi karşıma çıkıyordu bende hep karşıma çıkınca dedim ki kızımın ismi Ebrar olsun hiç aklımda yokken bir anda ağzımdan çıktı hangi isim sana daha yakın geliyorsa onu koyun mira ismi çok güzel