Canım bende doğum yaklaştığı için demir ilacını arttırdım ve kabız oldum hemoroid olacağım kesin dedim ve demeye devam ediyorum henüz olmadım ama işte çok zorladıgim icjn. Kendimce çözüm olarak şunu buldum kahvaltıda bı de yatmadan önce bir tane domatesi normalde fazla şekilde zeytinyağı dökerek yiyorum kalan yagada ekmek banıp yiyorum geceye kadar anca etki ediyor gece tuvalete cikabiliyorum sabah ya da öğlen aynı şekilde tekrar kabız olmadan tüketmeye çalışıyorum öyle bı döngüye girdim ilacı bırakana kadar. Kayısı falan işe yaramadı bu durumu çözmek için hafif kaliyorrrrr.. çok geçmiş olsun