ElizzMom çok geçmiş olsun sağlıkla büyüsün benimde durumum sizinkiyle aynı 2 haftadır aynı kiloda çıkıyor 2 buçuk kiloda kaldı gelişim geriliği var demedi ama içim rahat değil 🙄 Tansiyonumda hep yüksek genel olarak 3 kez tansiyon ilacı kullanıyorum 36+2de doğum planlandı bizimde 2 kez ciğer geliştirici vuruldum. Sizin bebeğiniz nasıl doğdu acaba küveze girdi mi korkuyorum açıkcası 🥲