kuzeymomsss Bebisinannesi23 35 haftalıkken oğlum kanala girmişti, ve doğum sancılarım vardı. Hiçte karnım aşağıya inmemişti. Böyle şeylere inanmayın
myangelson Bebisinannesi23 kontrollerde çıkardı erken doğum riski için genelde rahim ağzında kısalma oluyor bebek aşağıda oluyor ya da sancı kasılma vs oluyor ki doktor uyarirdi bu durumda erken doğum riskin var bak dikkatli ol uzan vs derdi canım bu etraftakiler çok biliyor 🤦🏻♀️
Bebisinannesi23 myangelson kesinlikle öyle canım . İnsanın kanına girmeye çalışıyorlar. Zaten ilk gebelik olunca daha bi cahilmişiz gibi davranıyorlar. Ama nst , usg , doktor hepsi yalan söylüyo . Tek doğru çevremizdekiler 🤷♀️😄
mertveannesi2211 Bebisinannesi23 şu çok bilmiş ablalar teyzeler yüzünden hepimiz erken doğum yapcaz galiba 😀 takma canım onların ne dediğini herşey söylüyorlar zaten eğer bir sorun olsaydı doktor bunu söylerdi
Bebisinannesi23 mertveannesi2211 ayy demi canım 😂 göbeğe bakarak cinsiyet , kilo ,sağlık , doğum zamanı tahmini yapabiliyorlar 😄
mertveannesi2211 Bebisinannesi23 evet yaa ilk senin çocuk kız dediler erkek çıktı doktor yanılıyor olabilir dediler 😀 sonra göbeğin çok çıkmış senin bebek zayıf sen kilo alınca o almıyor dediler iki aydır hiç kilo almadım 😀 çalışıyordum erken dogurursun bu gobekle diye diye iki hafta önce hastanede yattım şimdi evdeyim herkesten uzak ne güzel 😀😀
Bebisinannesi23 mertveannesi2211 ayy bune sabır imtihanı resmen 😂😂 gerçekten öyle ne kadar uzak olursan o kadar iyi oluyo hem hiç bişey duymuyorsun hemde kafan rahat oluyo 😎
mertveannesi2211 Bebisinannesi23 aynen öyle canım hepimiz sağlıcakla zamanında alalım kucaklarimiza inşallah minişlerimizi 🥰