Handepiskin Bu konuda doktorlar farklı görüşlerde olabiliyorlar , benim doktorum şeker yüklemesi yapmak istemedi, açlık tokluk bakacağız hastanede , ek olarak şeker ölçüm cihazı aldım , her gün sabah aç karna ve kahvaltıdan 2 saat sonra şekerimi ölçüp not alıyorum, 5 gün sonra doktorum bakacak sonuçlara , risk görürsek en son ihtimal yaparız şeker yükleme dedi ,risk görmezse yapmayacak… Şeker ölçüm cihazları 100 lira gibi bir fiyattan başlıyor , 250 liraya kdr var , bütçenize uygun olanını alıp ,doktorunuza her gün ölçmeyi teklif edebilirsiniz, tabi yine doktorunuz sizi yönlendirecektir olması gerektiği şekilde… Doktorlar bu konuda farklı görüşte olduğuna göre çok da masum bir şey diyemeyiz bence, hepsi 10 sene okumuş uzmanlar olduğuna göre şaibeli durumlar var ki görüş farklılıkları da var 🥰