Azra41 Kızlar selam 13 Ekim Perşembe günü A101 de bissuru bebek urunleri var kacirmayin bence şimdi baktım da 5 li hastane çıkışı falanda var 🥰
Azra41 Der_0 ben onu baya önceden bimden almistim 🥰 şimdi baktım a101 de de şahane şeyler varmış ama ben tamamladım kizcemin çoğu şeyini zaten 101 den de bissuru şey almıştım diğer aylarda çokta kaliteliler 🥰
Sellmaseellma Der_0 şu mama sandalyesi kurulumu kolaymı hani başka bir yere giderken pratik şekilde katlayıp götürebilirmiyiz bilginiz varmı
Der_0 Azra41 bende bitirdim alışverişi çok şükür 🥰 a101 e çok güzel şeyler geliyor ama aklım hala aldığım halde gördüğümde almadıklarımda
Der_0 Azra41 aynen öyle benimde artık alırsam fuzuli olacak 😂o yüzden instagramdan bakıp bakıp çıkıyorum bebek mağazalarının kapısından geçmiyorum 🥴
Der_0 Sellmaseellma yok valla hiç bilmiyorum ama katlanan gibi durmuyor sabit gibi duruyor tipinden öyle anladım
Sedaorannn Sellmaseellma sandalyeyi alirsaniz icine muhakkak bir oturma minderi yaptirin vok sert ve rahatsiz bebekler icin