Nisa52 Sürekli grip olmaktan bıktımmm 😥 3 aylık hamileyim artık aşı olmayı düşünüyorum.Hamileyken aşı olan varmı aranızda.Yada hiç yaptırdınız mı yan etkisi oluyormu