Kızlar benim hamileliğim boyunca ellerim ayaklarım sık sık şişiyor su topluyordu zaten ama şu son haftalar sürekli şiş, ayaklarım balon gibi oldu terlikler bile olmuyor artık hani şiş olmasını gectim asla dokunamıyorum cok kötü acıyor hani ezilmiş gibi bir yeriniz morarır dokunamazsınız acır ya acısı öyle, yoksa şiş olmasına alıştım artık 39+1 oldum bu arada😓