Yasmn07 Merhaba ben gebeliğimi yerleşme kanamasıyla öğrendim bi haftadır lekelerim az da kasık ağrım var doktora gittim progestron verdi ama bugün lekelenmem akıntıya döndü saydam şeklinde acaba iyiye mi gidiyor yoksa kötüye mi anlayamadım
Der_0 Yasmn07 iyiye gidiyor canım kahverengi ve pembe lekelenme kötüdür 🌸saydam progestanın etkisidir
Der_0 Narinsuu internet bazen grip olduğunda öldürebiliyor seni☺️ hamilelikte ilk 5 haftaya kadar yerleşme kanaması dışında kahverengi leke pembe leke ve kanama normal kabul edilmez❤️🙏🏻
Zln2152 Kızlar merhaba bat 21 ama bugün kahverengi bşr leke geldi ve ardından adet sancısı gibi sancılarım oldu ama şimdi birşey yok ne leke var nede ağrım adete de 4 gün var anlayamadım gebelik mi adet mi böyle olup gebe kalan var mı