Noname9492 Ameliyattan ziyade şu el üstünden açılan damar yolunu düşünmek beni bitiriyor😂 zamanında canımı oradan yakmışlardı travma oldu resmen ve hala karnımdan bir bebek çıkacağı düşüncesi şoka uğratıyor🙈💓
Kaahvelii Noname9492 Ay benim de damarlarim ince bir türlü acamadilsr ilk doğumda ordan habire patladı damar en son stajyer açtı ustanın acamadigini🤭 ama acımadı ya normalde kan verirken bile bakmam kafamı çeviririm nasıl oldu ilk dogumum bilmiyorum Allah veriyor kolayligini
Noname9492 Melekprenses bakalım koldan isterim yaparlarsa ama ameliyatta kolları uzatıyorlar Spinal olacağı için sanırım daha basit geliyor el üstü
Noname9492 Melekprenses bebek şu an çok hareketlendi ay heyecanlandım galiba hissetti hayırlısıyla kavuşalım🤲🏻
Zuzu04 Elden olması sizin için iyi olur doğum sonrası emzirirken felan daha rahat edersiniz sağlınla alın kucağınıza inşallah