EMete halbuki aldığınız radyasyon oranı risk teşkil edecek boyutta değil. Olsun ama bosverin gidin ama içiniz rahat olsun ben bunun için iki doktora gittim biri doçentti biri prof ikiside aynı şeyi dedi. Yani bebek tutunuyor ise sorun yok ama düşük riski vardı tabi ki. Kalp atışını duyduk rahatladık. Umarım sızde sıkıntısız atlatirsiniz bu süreci 🙏