Arkadaşlar selam hepinize
Hamileliğimi öğrendiğim günden beri riskli gebelik geçiyorum devamlı ve ara sıra seyreden kanama lekelerim oluyor sürekli fitil iğne ve acillerdeyim işim üst düzey strestli ve yorucu bu duruma karşı heyet raporu almak istiyorum benim gibi durumda olup heyet raporu alabilen arkadaşlarım var mı bu durumda doktorların tutumu nedir gerçekten çok çaresiz ve bunalmış durumdayım yaşayan alan arkadaşlarım varsa bana bilgi verebilir mi ?