Blodreina_ Kızlar 11+3 haftalığız kabızlık beni mahvetti 🥺 önerisi olan benim gibi bu durumu yaşayanlar var mı ayrıca bulantılarımda bu hafta pik yaptı sizdede böyle mi ne zaman geçer 🤦🏼♀️
hzl040823 Blodreina_ doktorum kuru kayısıyı geceden suya koy sabah o suyu ve kayısı ye demişti bana. Şükür ki ben kabızlık çok yaşamadım bol su içerim akşamları da ekmek yemem. Lifli gıdalar yemekte fayda edebilir
Blodreina_ hzl040823 kayısı evet bende yapayım onu benim doktorumda armut ye sabahları aç karnına dedi fakat işe yaramadı çok Birde bulantılardan dolayı çok su içemiyorum onunda etkisi vardır herhalde 🤦🏼♀️
Zeyzeylim Düzenli olarak her sabah aç karnına 1 yemek kaşığı zeytinyağı al ve peşine de 2 ya 3 adet gün kurusu kayısı ye. Sarı kurumuş kayısı değil ama doktorum öyle dedi. Düzenli yaptıktan sonra yavaş yavaş kabızlığının da gittiğini görüceksin
Zeyzeylim Blodreina_ inşaallah faydasını görürsünüz bende çok sıkıntı çektim hatta hemoroidde oluştu. Şuan hemoroid var ama çok şükür ağrım filan hiç yok.
Blodreina_ Zeyzeylim çok geçmiş olsun Allah korusun ya inşallah olmaz Rabbim sizinde şifanızı versin 🥺🥺