Yetersukrbck_0618 Kızlar 23. Haftaya girdim hamile kalmadan önce 77 kiloydum acaba önceden kilolu olduğum için mi hissedemiyorum ki karnımın büyüdüğünü küçük geliyor bi sıkıntım da yok çok şükür böyle olması normal mi karnı buyumeyen var mi?
EmineDefneGokce Yetersukrbck_0618 kiloyla alakalı olduğunu sanmıyorum . İlk gebeliğimde 53 kiloydum 30. Haftada yeni yeni belli oluyordu 🥰 bebeğin kilosuda öndeydi. Tamamen iç karınla alakalı Şimdi 56 kiloyum . 23. Haftama giricem karnım az çıktı😂 dışardan belli olmuyor
Gamzesaa Yetersukrbck_0618 normal canım 28 den sonra hızla büyüyor benim ikiz gebelik olduğu halde 23. Haftada hamile olduğum bile belli olmuyordu
Cansu_27 Yetersukrbck_0618 babada buyumemis diyorlar bence normal karnım öyle söyleyip moral bozuyorlar
Tgb_123 Yetersukrbck_0618 benimde öyle 27. Haftadayım bide açıkçası çok dar böyle yapışan şeyler giymiyorum üzerime de hırka alıyorum her gören 7 aylık diyince bi şok oluyorlar bende kilolu hamile kaldım şuan 84 üm hiç sıkıntı yapma yani bebişler iyiyse sıkıntı yok 🥰
emir_01 EmineDefneGokce bu ic karin hamile kalinmadan anlasilmiomu buyuk oldugu acaba heo merak ediyorum
Morkelebek26 Yetersukrbck_0618 benn 3 gün sonra tam 28 haftalık olucam ama hala karnım o derece büyük değil 😁😁 bi yandan iyi diyorum çok çatlama olmuyor ama bi yandan tuhaf hissediyorum özellikle sen nasıl 6.5 aylık hamilesin denilince 😁😁
Aysgul_cn Ben 32 haftalık hamileym ve 4 aylık sanıyorlar böyle oluşu bni yormuyor ve herseyden önemlisi bebeğin iyi olması haftası ile uyumlu gidiyor çok şükür bu durumda bir sıkıntı yok bnce
Nutelllaa Yetersukrbck_0618 bence ne kadar geç o kadar iyi diyorum bebeğini hissediyorsan dışardan izleyebiliyorsan tamam çünkü büyüdükçe çoğu şey zorlaşıyor ☺️