Ayzay Anneler merhaba 38+4 haftalık hamileyim. Gögüsümün etrafında beze gibi şeyler olmuştu ama kıpkırmızıydı ve çok ağrıtıyordu. Ben de iltihap sandım iğneledim içinden iltihap çıktı sanıyorum ama şimdi bir başlıkta gördüm süt gelme ihtimali var mıdır
heyzil06 Ayzay aa niye iğnelediniz allah korusun zararlı olabilir ben korkardım bi doktora gösterin bence ihmal etmeyin yine de umarım önemli bir şey yoktur