6ekim 7 ekime bağlayan gece 3 de uyandım aşırı sancım vardı ama ben kabızlık sandım ne yatabildim ne bişey yürüdüğüm an kesiliyor 2 3 dakika sonra tekrarlıyordu kandil diye babamın ve anannemin mezarlıgına gitmek istedim Allah o kadar büyük ki o an ağrım kesildi mezarlığa vardığımda sancım başladi yakınımızın evi ordaydı oraya gittim yattım uykuya dalmışım bi an çığlık attım tuvalette koştuk suyum kanla geldi acil hastaneye gittik 7 8 açıklık varmış son anda acil ameliyat dendi sezeryan olmak zorundaydım çünkü ameliyat alındım belden uyuşturulamadim yemek yediğim için bayılttılar komple uyandığimda kızım nasıl dedigimde çok iyi kilosu boyu vb ameliyattan çıktığım da sanki hic bisey yaşamamış gibiydim bebeğimi görünce ağlamaya basladim çünkü erken dogum riski işte gelişim geriligi vb dendi dogsa bile yogun bakıma alıncak dendi ama çok şükür hem kandil günü hem cuma gününe denk geldi Allah yardim etti şuan evdeyiz ne kadar şükür etsem azdır🧡