Guzelhayat Sanki ikisi pek uyumlu gelmedi bana surekli Serkan ali diye çağırmak seslenmek zor gelir bence.sadece bir ismiyle cagrilmayacaksa tabi.yine tabi siz bilirsiniz
Miniikmucizemm Guzelhayat Normalde evet çok uyumlu değil ama Ali istediğimiz bir isim Serkanda rahmetli abimin ismi isminin yaşamasını istediğimiz için oğlum taşısın istiyoruz o yüzden bu şekilde☺️
Guzelhayat Miniikmucizemm Allah rahmet eylesin abinize.Oglunuzun ömrü uzun olsun inşallah iki isimde guzel hangisini daha çok duymak isterseniz onu başta soyleyin çünkü genelde ilk isim soyleniyor
Miniikmucizemm Guzelhayat Allah razı olsun , amin inşallah çok teşekkür ederim ❤️❤️ Bende öyle düşünüyorum ama işte yinede karar veremedik😂