Tunahan_rumeysa16 canım yeni müsait olabildim 😊 normal doğum bekliyoduk zaten ama ben az az iç çamaşırımda ıslaklık hissediyodum akıntı saniydm annem sızıntı olabilir dedi kontrole gittik gercekten bebeğin suyu azalmıştı ya sezeryan olcktm ya da suni sancıyla normal doğum yapcktm bende normalde doğumu tercih ettim suni sancıyla doğum yaptım çok zordu hatta bi ara ağrıdan yapamcm bile demisim 😂 çok şükür açılmam ve yumuşamam çok iyiydi hemen doğuma aldılar doktorum bile şaşırdı 😂 kendinden 2 santim açılmam vardı zaten suni sancıyla arttı. Cataldan inince baygınlık falan yaşamadım aksine hafiflemis hissettim ama tabi içim boşaldıgı için bi sersemlik oldu 😂