Tamam 38.haftamda gittiğim kontrolde bebeğimin ters olması ,suyumun azalması ve bebeğimin kalp atışlarının zayıflaması sonucu sezeryana alındım ama öncesinde iki kez ciğer gelişim iğnesi olmuştum 2400 gram doğdu küveze almadılar sadece bir gece boyu (oda da yakımda)oksijen verdiler ve bebeğim şuan 2yaşında…Ne onda ne de bende hiçbir sağlıklı sorunu çıkmadı o yüzden korkma canım kendine ve bebeğine inan❤️😊