Kızlarrrr Kasım’da doğumun var Allah’ın izniyle bugün alsiverise çıktım 2 takım altlı üstlü kapşonlu takım aldım hastane çıkışı aldm eldiven çorap bere vs. 2 body aldm halam bundan 6 7 ay önce doğum yaptı alt eşofmanlar bodyler tulumlar falan vericek bana yeterli mi sizce kış için herşeyi yazın almak istiyorum. Sizler neler aldinz. Fikir olsun 💋