Tunahan_rumeysa16 23.haftadan selamlar👋🏻 bel, sırt, kasık ve göbek deliği çevremde oluşan ağrılar dışında şükür iyi geçiyor. Son 3 gündür belim ve sırtım aşırı ağrıyor. Göbek deliği çevremde sancı ve batmalar oluyor ara ara… Bebek hareketlerini de şükür 14. haftamdan beri hissediyorum ama bir günü bir günü tutmuyor bir gün çok hareketliyken diğer gün ara ara hareket ediyor sizlerde nasıl durumlar? Birde kızlar gece hangi pozisyonda uyuyorsunuz? Sağlı sollu yatmaya özen gösteriyorum ama tabi uyku hali ne yaptığını bilmiyorsun uyandığımda sırt üstü yatış vaziyetinde oluyorum. Bebeğe bir zararı olur mu acaba sırt üstü yatmanın? 🌸